as every day goes by

..& här sitter jag, nerbäddad i soffan - ute är det mer höst än sommar. På ett sätt är det nästan lite mysigt med höst, men å andra sidan är det inte många saker som slår varma sommarkvällar.
Mina planer för hösten är många för att på bästa sätt fördriva dessa månader fram till december då det är helt upp till mig (igen!) att bestämma vad jag vill göra.

Många har säkerligen, liksom jag, upplevt småstadssyndromet. Vissa mer än andra såklart. Jag känner mig färdig med Karlskrona nu, HALLÅ - det finns så mycket att se och uppleva.
Öppna dörren och stig ut i den underbara världen som har så mycket att erbjuda!



Förresten, Dear John är högt rankad på listan över mina favoritfilmer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-24 @ 04:08:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0