hallelujah

Fan vad tråkigt rent ut sagt, back in the reality! Till råga på allt så fick jag ett riktigt monsterpass på torsdag (08.30-21.00) Tur att det är ett vettigt ställe.
Men, för att sockra till vardagen lite så bakade jag muffins åt familjen som vi tillsammans avnjöt i mammas nya växthus som förövrigt inte är helt färdigt.
Nu, 10 muffins senare känner jag att en lång promenad med hundarna vore lägligt.
  
 

Jag lovat att inom en snar framtid skriva en liten berättelse om Gbg, det var ju en himla trevlig resa!


Och där försvann min sängvärmare, tack Ebba för att du är så himla fräsch och äter kattbajs - katter är bra onödiga. Nåja, jag sover bättre själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0