herre min gud!

Det känns som att jag blivit bestulen, hallå - vart tog sommaren vägen?

Jag & Hanna har kommit hem efter några sjukt trevliga dagar i galet underbara Göteborg!
Just nu känns det som att jag befinner mig på ett fluffigt rosa moln. Göteborg, WOW, Håkan Hellström, solsken, vimmel, god mat, chailatte, underbart sällskap, mycket skratt. Jag skulle nog kunna fortsätta en halv evighet.

Samtidigt är det mysigt att komma hem, för vart jag än flyttar så är hemma alltid hemma.

Men, å andra sidan tror jag det är dags för en förändring. Jag tar med min lilla Ebba och flyttar!


Kommentarer
Postat av: Nicco

Mycket god mat och mycket trevligt sällskap!

2010-08-16 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0