hejhejhallå!

Tänk vad mycket som kan hända på en vecka. Jag har ÄNTLIGEN börjat träna fotboll igen, har verkligen saknat de under de åren jag inte spelade. Grymt skönt att komma igång igen i ett sånt trevligt & bra lag (Ramdala) Igår var det kickboxning med laget, vilken kick & grymt kul var det.

Den största nyheten är nog ändå att jag börjat plugga, till undersköterska. Det är väldigt otippat för mig själv faktiskt, hehe.
Jag ska ta det från början, jag fick ett sms med erbjudandet att plugga 50 % och jobba 50 % till undersköterska.

Sen jag kom hem från England för ca. 1 månad sen så har det varit i princip omöjligt att få några jobbtimmar som timanställd.
Eftersom jag inte vet vad jag vill plugga än och knappast får några jobb och därmed inga pengar så tänkte jag att jag skulle ge det med undersköterska en chans och gick på intervjun som de ville ha med mig. Där tog jag bl.a upp att undersköterska inte är mitt framtidsjobb och att jag har andra planer på vad jag vill bli.
Nu hamnar jag alltså i resursen och får jobb & pengar, perfekt! Utbildningen är slut i December och då är jag undersköterska. En extra merit är aldrig fel :-)


Kommentarer
Postat av: Thessan

Spännande :) Lycka till!!!

2010-02-18 @ 07:20:19
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: nicco

Så du ska börja studera, vad skoj! All lycka till dig!

2010-02-20 @ 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0