a little bit of panic.

Blev bjuden på fika & pratstund hos min granne vilket resulterade i ännu mera kakor.

Jag börjar få lite panik, jag VILL jobba. Men, det verkar vara en svacka när det gäller jobb här i Jämjö sa bokningen. Imorgon ska jag ringa dem och fråga om jag kan få bredvidgång i typ Lyckebyområdet, jag är en desperat qvinna!
Imorgon blir det många samtal, synd att man inte uppskattade gymnasiet när allt var serverat på ett guldfat ;)

Nåja, det är väl bara att inse att man är på god väg in i vuxenvärlden, dags att börja gilla läget.

Casper & Ebba på vår långa härliga promenad idag.
Nehe, dags för lite mer kakor!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Sicka sötnosar :D

2010-01-24 @ 16:57:14
URL: http://lullbud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0