är du vaken lars?

Helgen i Trollhättan var toppen, som alltid. Det är alltid lika mysigt att komma hem till Frida & Micke några dagar.
Tågresorna gick så bra, som vanligt. Jag blir så stolt över Ebba för hon är hur duktig som helst när vi är på resande fot, märker knappt att hon är med!

Jag har ingen bilder från helgen än, men här är en bild från Malmö utställningen, Ebba på bordet och domaren bredvid - han har nog ätit lite för många muffins som Alexandra skulle säga.


Jag var i Hallarum den 9 mars för att föreviga en vacker vinterdag. Så här kommer några bilder!








Imorgon händer det två saker.
Nr. 1 - Martin kommer hem på påklov :-)
Nr. 2 - Vi hämtar hem vår nya volvo :-)


Kommentarer
Postat av: Isa

Hej!

Vad duktig hon verkar lilla Ebba, supermysig! Hur gick det i Trollhättan?

Skulle bara säga att jag har en nya webbadress! www.zunkovicphoto.wordpress.com



Ha det bra

2010-03-31 @ 15:20:43
URL: http://www.zunkovicphoto.wordpress.com
Postat av: felicia

hej, allt bra?:)

2010-04-22 @ 08:38:45
URL: http://felicianielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0