by the way.

Torsdag, jag älskar torsdagkvällar! Jag tror det beror på att jag vet att fredagen är så nära..

Idag har det nog varit den "vårigaste" dagen på hela året, så skönt! På lunchrasten i skolan så begav jag & Alexandra (& en till tjej i vår klass) oss ut på en lång promenad med Casper & Ebba som vi hade med oss. Det var ljuvligt, det enda som inte var så ljuvligt var att jag och Alexandra råkade ha tygskor vilket resulterade i blöta skor - inte lika mysigt!

Sen till dagens händelse, vi fick tillbaka våra tentor i hemsjukvård och jag fick MVG. Med handen på hjärtat var det helt otippat, jag räknade definitivt inte med det betyget. Men glad blev jag minsann!

Ikväll åkte jag till stan med Hanna & Maja, det var kvällsöppet i stan till 21 så vi passade på att shoppa lite.
Såklart köpte jag en randig tröja, jag älskar verkligen randiga tröjor! Jag hittade även ett par jeans.

Nu måste jag packa, för imorgon på eftermiddagen tar Ebba & jag tåget till Trollhättan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0